ח"כ אדלשטיין תוקף: "די להפקרת הליכוד לקיצוניים"

אתר קול חי 2 Comment on ח"כ אדלשטיין תוקף: "די להפקרת הליכוד לקיצוניים"

יו"ר ועדת חו"ב ח"כ יולי אדלשטיין ב'מהדורה המרכזית' עם אבי מימרן: "אני לא מורד אלא חוזר לליכוד שהכרנו עשרות שנים". "לפעמים אני מעודכן בהצעות חוק רק דרך התקשורת". ולגבי המצב הביטחוני: "אנחנו אמנם במצב מתוח ומתכוננים לכל תרחיש, אבל לא צריך להילחץ ואין צורך לרוץ למקלטים"

יולי אדלשטיין צילום: פלאש 90
15:15
30.04.24
ידידיה מאיר No Comments on להמשיך למרות האכזבה: אמא מאיר על היום ש'בין לבין'

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

יו"ר ועדת חו"ב ח"כ יולי אדלשטיין ב'מהדורה המרכזית' עם אבי מימרן: "אני לא חושב שהצעד שלנו הוא מרד. אלא חזרה לליכוד שהכרנו עשרות שנים. היו הצעות פשרה רבות שבודדים הטילו ווטו ואיימו לפרוש מהממשלה. העידן הזה נגמר ומי שירצה את הקול שלי יצטרך להקשיב גם לדעתי המתונה.

לדבריו: "יכולנו לקיים דיון על הצעת הפשרה האחרונה ולהגיע לתוצאות טובות יותר. חבל שההידברות הסתיימה כך, אמנם האופוזיציה היא זו שנטשה את השיחות בבית הנשיא אבל האחריות היא גם עלינו. אני לא נכנע לאף אחד, אבל צריך לקחת בחשבון שלקואליציה יש רוב, ולכן תמכנו בחוק שעבר לגבי עילת הסבירות. המחאה של השמאל היא אלימה מאוד ולא ניכנע אליה. אבל עדיין אנחנו צריכים להביא את הדברים בצורה מחושבת ואחראית, והדבר הזה יהיה מסר מאוד ברור, וגם יקשה על האופוזיציה לא לתמוך".

"כאשר מביאים חוקים נפיצים בצורה כזו, ללא דיון מקדים כאשר לפעמים אני מעודכן רק מעדכוני התקשורת, זה בהחלט מתכון לפיצוץ והדברים לא יכולים לחזור על עצמם. בבית הנשיא היינו מאוד קרובים להסכמות, חבל שזה התפוצץ בסופו של דבר. המפגינים צועקים עליי 'בושה' ואני עונה להם בחיוך 'אל תצביעו לי יותר'…השיטה שלי היא, לבודד את המפגינים הקיצוניים, הם חלק קטן מאוד. אם נגיע להסכמות עם המרכז המתון, נוכל להחזיר את האנרכיסטים למקומם הטבעי".

לסיום התייחס אדלשטיין לוועדת חוץ וביטחון בראשה הוא עומד "ועדת חו"ב מתכנסת באופן סדיר בצורה שמאפשרת לחברים לפקח על כל המתרחש. היינו לא מזמן בסיור בפיקוד צפון, ואני רוצה לומר למאזינים, אנחנו אמנם במצב מתוח ומתכוננים לכל תרחיש, אבל לא צריך להילחץ ואין צורך לרוץ למקלטים".

האזינו



2 תגובות

מיין תגובות
  1. 2

    בוקר טוב יולי אולי תזעיר לנו למה היית בכלא הרוסי או היית קיצוני
    תפסיק לבלבל את המח השמאלנים לא מעונינים בפשרה אלא בהכרעת הימין
    עילת הסבירות דינה לחזור להיכן שהיתה לפני 40 שנה
    אולי בעצם אתה מחכה ליירש את נתניהו
    ואז מה יהיה השמאל יביס אותך בהליכה

  2. 1

    גם הוא …כ.., את …מת… ל….ט…. כליכודניקים תומכי שני הטיהורים האתנים הכניעה המוחלטת ל…י… וככל חסרי השדרה שעזבו את הליכוד בעשרים שנה אחרונות לטובת הסמול הקיצוני הוא יעוף תוך זמן קצר ויזכר לדראון עולם